I am having a bad day so far. 最重要的事情總是出錯...Jimmy and Nick再三叮嚀不能出錯, 一定要如期出的貨, 竟然還差好多上不了車!! 我都打了星星了, 還先給我上轉櫃的東西...我現在真的氣到很想哭! 搞什麼飛機嘛!! 說了多少次還不明白, 怎麼不先問我....

算了我不想管了...讓Tammy&Hans去deal with it!

...

...

Whew...I think I'm actually feeling better now that I vented my frustrations here...I really don't want to bring back my bad mood to the apt...
arrow
arrow
    全站熱搜

    Syb 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()